Naruto-Twoja Droga Shinobi

Najlepsze PBF o Naruto!


#1 Dzisiaj 21:57:43

Rikimizu Uchiha

Hokage

Zarejestrowany: 2010-11-28
Posty: 100000060
Punktów :   
Klan: Uchiha
Yeny(początek 300): ??????
Kekkei Genkai: Mangekyo Sharigan
Drużyna: =Brak=
Nautry(a) Chakry: Wszystkie

Fuuton

Fuuton, Hien
Umieszczamy Chakre z zywiolem wiatru w swojej broni co daje w rezultacie poszerzenie/pogrubienie/przedluzenie swojej broni (kunai, kastet). W czasie walki nasz przeciwnik bedzie skoncentrowany na uniknieciu metalowej czesci broni(czyli tak jak by nie bylo zadnego niewidzialnego ostrza) a my wtedy ranimy go niewidzialnym ostrzem Chakry wiatru. Jednakze niewidzialne powiekszenie broni zwieksza sie tylko kilka centymetrów.
Ranga: B


Fuuton, Kaze no Yaiba
Technika polega na skupieniu chakry na wskazujacym palcu, a nastepnie na stworzeniu z niego silnego wietrznego podmuchu, przyjmujacego forme powietrznego ostrza, rozcinajacego wroga.
Ranga: B


Fuuton, Kaze Furai no Jutsu
Technika polega na unoszeniu sie w powietrzu, za pomoca podmuchów wiatru, wytworzonych za pomoca chakry. Predkosc latania zalezy od naszej kontroli chakry. Jesli posiadamy wachlarz, mozemy rozlozyc go, wejsc na niego i takze uzyc tej techniki.
Ranga: A


Fuuton, Fuusajin no Jutsu
Pierwsza technika, do której potrzebny jest wachlarz. Przy jego pomocy wytwarza sie podmuch wiatru w którym zawarty jest kurz. Efektem tej techniki jest powstala zaslona dymna z kurzu, który przy okazji wraz z podmuchem lekko kaleczy wrogów.
Ranga: D


Fuuton, Kaze Kiri no Jutsu
Technika obronna, ale tylko przeciwko innym technikom Fuuton. Polega na przecieciu bronia nadchodzacego podmuchu, fali wietrznej lub nawet tornada. Ladujemy dana bron chakre, a nastepnie tniemy nadchodzace powietrze. Powstaje w nim luka, która nas pochlania i nie otrzymujemy obrazen od techniki. Technikia mozna równierz atakowac, ale nie jest zbyt efektywna.
Ranga: C


Fuuton, Enshuu no Kaze
Technika polegajaca na skoncentrowaniu wokol siebie chakry wiatru, a w moemncie gdy leci na nas kunai, lub jakas inna bron, "zdetonowac" znajdujaca sie wokol nas chakre, co sprawi ze bron zostanie odbita, lub zmieni kierunek lotu. Mozna tez odepchnac ta technika wroga, lecz to wymaga wiekszego wlozenia chakry w technike.
Ranga: C


Fuuton, Reppushou no Jutsu
Technika "Uderzenia Cyklonu". Polega na wyslaniu silnego podmuchu w pojedynczy cel. Ma dostateczna moc, zeby wroga pokaleczyc, a nawet przewrócic.
Ranga: B


Fuuton, Kamaitachi no Jutsu
Podstawowa ofensywna technika przy uzyciu wachlarza. Po machnieciu nim, shinobi stwarza podmuch, który przybiera forme malej traby powietrznej, która wciaga wybrany cel i za pomoca chakry szatkuje go.
Ranga: B


Fuuton, Daitoppa no Jutsu
Bardzo silne Jutsu, polegajace na wytworzeniu z ust podmuchu, zmieniajacy sie w maly huragan. Na poczatku wykonujacy miesza chakre z powietrzem w plucach wiazac równoczesnie pieczeci, a nastepnie wypuszcza powietrze z ust, tworzac przed soba wielki, powietrzny wir.
Ranga: A


Fuuton, Daifuusajin no Jutsu
Silniejsza wersja Fuuton, Fuusajin. Polega na wprowadzeniu do podmuchu wzbudzanego wachlarzem jeszcze wieksze ilosci chakry i pylu, przez co rosnie szansa na oslepienie wroga, technika zadaje wieksze obrazenia, a zaslona dymna pozwala przykryc o wiele wiekszy obszar pylem.
Ranga: B


Fuuton, Taidou no Jutsu
Technika polega na przyspieszeniu ruchu postaci w linii prostej, poprzez stworzenie wiru powietrznego przed nami. Biegnac tym wirem postac posiada 3x wiecej szybkosci, dzieki czemu trudniej ja trafic.
Ranga: A


Fuuton, Dai Kamaitachi no Jutsu
Kolejna technika wymagajaca wachlarza, a w dodatku dosyc duzej sily. Uzywajac wspomnianej broni tworzymy silny podmuch wiatru, do którego wsadzamy duza ilosc chakry. W ten sposób mozemy stworzyc przecinajaca wszystko na swojej drodze fale powietrza.
Ranga: A


Fuuton, Senmoufuu no Jutsu
Jutsu polega na wytworzeniu fali nieokielznanego wiatru, który kieruje sie, gdzie mu sie podoba, ale za to jest bardzo potezny - wrecz szatkuje rzeczy, na które natrafi. Wymaga zawiazania kilkunastu pieczeci, co niestety czyni te technike wolna w porównaniu z technikami wachlarzowymi.
Ranga: A


Fuuton, Mugen Sajin Daitoppa no Jutsu
Technika polega na zebraniu w plucach duzej ilosci powietrza, a nastepnie wypuszczenie go przez usta. W efekcie otrzynujemy bardzo silna wietrzna kule, która po zderzeniu sie z czyms powoduje powietrzny wybuch, wzburzajacy kurz, piasek itd. z okolicy i tworzy zaslone dymna.
Ranga: A


Fuuton, Kaze Gaeshi no Jutsu
Technika "Obronnego Wiru Powietrza". Polega na wytworzeniu, za pomoca machniecia wachlarza i dodania chakry, wietrznego wiru, wewnatrz którego sie znajdujemy. Wir rani kazdego kto sie do nas zblizy. Jego wada jest to, ze nie mozemy wykonywac zadnych akcji poza wirem, bo zostana one zatrzymane przez wir. Wir istnieje tak dlugo, jak zechcemy, lub az zostanie zniszczony.
Ranga: B


Fuuton, Tatsuno Ooshigoto no Jutsu
Technika tworzaca huragan, który przez caly czas bedzie zawziecie atakowal przeciwnika, jednoczesnie nie robiac nic wykonujacemu. Aby go stworzyc trzeba zamachnac sie wachlarzem.
Ranga: A


Fuuton, Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego zywiolu. Uzytkownik tworzy krazacy naokolo niego wiatr, który kaleczy kazdego, kto wejdzie w jego zasieg. Ma jednak slaby punkt od góry. Druga wada jest to, ze aby cos zobaczyc poza obrona, trzeba miec bardzo dobrze wyczulone zmysly.
Ranga: A


Fuuton, Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a nastepnie zstepuje na wroga, otaczajac go i uniemozliwiajac ucieczke. Oczywiscie takie, jakie byly chmury, tak jest w tornadzie: padal deszcz, wewnatrz tornada jest ulewa, byla burza - tam tez jest. Oczywiscie samo tornado tez kaleczy osobe znajdujaca sie w srodku.
Ranga: B


Fuuton, Renkuudan no Jutsu
Wykonujacy zbiera powietrze w plucach, mieszajac je ze swoja chakra. Nastepnie wypuszcza je, tworzac dosyc potezny podmuch wiatru.
Ranga: B


Fuuton, Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagajaca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron staja osoby, które potem wypuszczaja potezne podmuchy, które wkrótce zderzaja sie i niszcza wszystko miedzy wykonujacymi.
Ranga: A


Fuuton, Rasenshuriken
Tworzy w dloni kule skondensowanej chakry natury wiatru, wirujacej we wszystkie kierunki i bedacej pod wplywem wielkiego cisnienia. Po trafieniu wroga lub przedmiotu doslownie rozrywa go na strzepy, a jezeli nie, to odrzuca na bardzo duza odleglosc jak po uderzeniu gigantycznego przedmiotu. Po tej technice musimy udac sie do szpitala bo mamy zniszczona reke na poziomie komórek.
Ranga: S


Fuuton, Atsugai
Technika polega na stworzeniu pandemonium z wiatru sprezonego pod wielkim cisnieniem. Wymaga zawiazania kilkunastu pieczeci, co zle wplywa na czas wykonania techniki, który jest stosunkowo do reszty technik tej natury bardzo duzy.
Ranga: S


Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Uzytkownik zawiazuje pieczeci i tworzy wielkie tornado pelne chakry. Ma ono tak duza sile, ze potrafi zniszczyc wiekszosc rzeczy, które stana na jego drodze.
Ranga: A


Butoukai no Jutsu
Przykladamy dlon do ust jak do technik Katon tylko, ze w okól niej tworzy sie mala kulka z wiatru polaczonego z Chakra. Gdy juz ja uformujemy mozemy strzelac w przeciwnika.
Ranga: B


Fuuton, Hanachiri Mai
Kolo wykonujacego pojawia sie tysiace platków zmieniajacych sie w duze tornado, które po chwili uderza w przeciwnika powaznie go raniac.
Ranga: A


Fuuton, Kaiten Shuriken
Wokolo shurikenów skupiamy chakre wiatru. Dzieki temu te staja sie niewyobrazalnie ostre. Ponad to mozna kontrolowac ich tor lotu.
Ranga: A


Fuuton, Ninpou Kamikaze
Tworzy z silnego podmuchu powietrza trzy male traby powietrzne, które potrafia narobic nie malych szkód okrazajac wroga. Po chwili lacza sie one ze soba, tworzac potezne tornado.
Ranga: S


Fuuton, Ninpou Kami Oroshi
Shinobi wypuszcza ze zlozonych rak silny strumien powietrze, który pedzi przed siebie jak swider zmiatajac wszystko.
Ranga: B


Juuha Shou
Przy wykonaniu zamachu konczyna, posylamy zaraz za nia chakre, skupiona w "ostrze z powietrza". Jest to bardzo grozna technika, a samo ostrze jest wstanie przeciac metal.
Ranga: A


Juuha Reppu Shou
Jutsu tworzy wielka lape z wiatru z pazurami itp. Mozemy nia dowolnie sterowac i gdy zderzy sie z czyms powstaja ogromne zniszczenia.
Ranga: S


Fuuton: Kazekiri
Po uformowaniu potrzebnych pieczęci, wysyłamy na cel szybką i idealnie cieńką warstwę tnącego wiatru, który bez problemu przebija się przez wszystko. Technika idealna jest do unieszkodliwiania dużych celów jak np summony. Jest jednak bardzo silna.
Ranga: S


1.Imię, Nazwisko, Pseudonim:
99.Exp ?/?
2.Klan/RodzinaUchiha:

3.Ekwipunek:
4.Symbole:Opaska wioski Konoha,Ubranie Hokage

5.Natura Chakry:Katon,Raiton,Suiton,Fuuton,Doton
6.Pieniądze:
7.Poziom Opanowania KG:
8.Ranga:Genin
9.Ilość Kunai
10.Ilość Shurikenów:
11.Inna Broń: 

12.Taijutsu:
-Wsyzstkie
13.Genjutsu:
-Wszystkie
14.Katon:
-Wszystkie
15.Suiton:
-Wszystkie
16.Doton:
-Wszystkie
17.Raiton:
-Wszystkie
18.Fuuton:
-Wszystkie

19.Walka bronią dystansową:
-Mistrz
20.Walka bronią białą:
-Mistrz
21.Umiejętności klanowe:
-Mistrz
22.Kontrola Chakry:
-Mistrz
23.Ninjutsu pozostałe:
-Mistrz
25.Kontrola obcej Chakry:
-Mistrz
32.Techniki:
-wszystkie

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plinternet skawica foksterier szorstkowłosy szczeniaki Chałupy hotele