Rikimizu Uchiha - Dzisiaj 21:57:43

Na tym forum rozwój postaci charakteryzuje się przez umiejętności, więc zacznijmy od tego czym one właściwie są.
-Umiejętności są poziomem zaawansowania naszej postaci w danej dziedzinie.
Istnieje kilka rodzajów więc tak:
-Taijutsu - nie określa on naszej szybkości i siły ale po prostu zaawansowanie w technikach taijutsu.
-Genjutsu - Informuje o tym jak dobrze wyszkolony jest gracz w iluzjach.
-Katon - informuje nas o umiejętnościach z zakresu technik ognia.
-Suiton - to co wyżej tylko żywioł wody
-Doton - Tym razem Ziemia
-Raiton - Elektryczność
-Fuuton - powietrze
-Walka bronią dystansową - określa naszą celność
-Walka bronią białą - informuje o naszym zaawansowaniu w miecznictwie, walce sztyletami itp
-Umiejętności klanowe - Jak dobrze potrafimy posługiwać się swoim KG
-Kontrola Chakry - określa jak dobrze potrafimy zapanować nad naszą chakrą.
-Ninjutsu pozostałe - informuje jak dobrze opanowaliśmy nieżywiołowe ninjutsu
-Medyczne techniki [Tylko medycy] - mówi o poziome naszych zdolności leczniczych.
-Kontrola obcej Chakry [Tylko osoby z CS/Demonem] - poziom w jakim kontrolujemy obcą chakre
-Senjutsu [Tylko za zgodą admina] - umiejętności seninskie.

A teraz należałoby powiedzieć jak zdobyć umiejętności, więc po każdej walce Mg będzie mógł przyznać zdobyte cechy, jednak jeśli tego nie zrobi oznacza to że walka nie była dość dobra. Jednocześnie nie wolno zdobyć pkt za coś czego się nie użyło, czyli nie proście o zwiększenie katonów w walce taijutsu.

Kolejny ważnym punktem jest ilość pkt na początku a więc nie jest ona stała ze względu na klany, które mają bonusy, lecz bezklanowcy na początek mają do rozdania 6 pkt przy czym do jednej cechy można dać maksymalnie 3
Klanowcy:
Uchiha:
1 Poziom KG: +1 katon + 5 pkt dowolnych dowolne techniki od c do b(i tak wrzędzie)
2 Poziom KG:* + 2 Katon + 2 Genjutsu + 5 pkt dowolnych dowolne techniki od c do a(i tak wrzędzie)
3 Poziom KG:* + 3 Katon + 5 Genjutsu + 5 pkt dowolnych dowolne techniki od c do s(i tak wrzędzie)
* - Podane są łączne bonusy, czyli np z rozwojem 2 poziomu shara do statystyk dopisujemy 1 Katon oraz 2 Genjutsu dowolne
Hyuuga
Nierozwinięty Byakugan: + 2 Kontroli chakry + 3 pkt dowolne
Rozwinięty Byakugan +3 Kontrola Chakry + 3 Taijutsu + 3 pkt dowolne
Mistrzowski Byakugan + 5 kontrola chakry + 4 Taijutsu + 3 pkt dowolne
Nara
KG: + 3 Kontrola Chakry + 2 pkt dowolne
Mistrzowskie KG: + 3 Kontrola Chakry + 3 pkt dowolne
Seichuu
Początkujący: + 2 pozostałe ninjutsu + 2 pkt do rozdania od c do b
Zaawansowany: + 2 pozostałe ninjutsu + 2 klanowe + 2 pkt dowolne od c do a
Mistrzowski: + 4 pozostałe ninjutsu + 4 klanowe + 2 pkt dowolne techniki od c do s
Rikudou
Początkujący +50 Taijutsu + 60 umiejętności klanowe
Rozwinięte + 70 Taijutsu + 80umiejętności klanowe + 100 Ninjutsu
Mistrzowskie +100 Taijutsu + 150 umiejętności klanowe + 200 ninjutsu

GotLink.pl